Olin muuten teatterileirillä. Siellä oli tosi paljon lapsia ja ne oli tosi kivoja ja haisi älyttömän hyvälle. Yksi niistä leirin lapsista sanoi lehden haastattelussa että mukavinta oli uiminen ja ruoka. Ja olen tän tytön kanssa samaa mieltä.

 

Siellä grillattiin melkein joka ilta ja mulla oli diili lasten kanssa että ne "unohtaa" syödä ne makkarat ja sit mä saan ne. Tai sitten ne vaan antaa ne unohtamatta suoraan mulle.

Kun oli taukoa teatterihommista me syötiin mustikoita. Se Noona on tosi taitava ottamaan varpusta vaan sen mustikan. Se yritti näyttää sitä mullekin mutta en mä oikein bongannut sitä ideaa. Lapset syötti niitä mustikoita mulle tai sitten mä yksinkertaisesti söin koko varpun mustikoineen päivineen. Yllättävän hyvää.

 

Yksi mikä kanssa on tosi hyvää ja kivaa on pussaaminen. Siitä mä tykkään tosi paljon!

Se lehti joka oli tekemässä haastattelua siellä teatterileirillä, kyseli mustakin. Mä vähän ajattelin että se Poliisikoira Rex on jotenkin vähän huonosti sisäistänyt sen roolin. Mä voisin mielelläni ruveta tv-staraksi. Ajelisin limusiinilla ja mulla olis mustat aurinkolasit silmillä ja sitten ihmiset tulis pyytämään multa tassunjäljen paperiin. Se olis sika siistiä! Mutta en mä haluais että olisin Rex.
Mä olisin Poliisikoira Rexona!