Nimittäin eilen lähdettiin autolla sellaiseen paikkaan jota kutsutaan kuulemma vierasvenesatamaksi. Siellä mentiin sellaiseen keinuvaan juttuun ja mua vähän jännitti. Mut ihan vähän vaan. Sit toi Noona hyppäsi aika reteästi sinne keinuvaan juttuun. Noi ihmiset sanoo sitä veneeksi. Äiskä sai mua sitten kehotettua hyppäämään sinne ja kait sitä oli uskottava. Äiskä sanoi että se epäili mun aloittavan siellä jotain meuhkaamista mutta mikäs se sellainen kapu on joka laivassansa meuhkaisi? Mä olin cool. Niin cool kun vaan cool voi olla cool.

 

Sitten me lähdettiin kiitämään merellä ja mun rokkitukka vaan liehui tuulessa.

Me mentiin sellaiseen saareen ja mulla ei ole koskaan ollu niin kivaa kun silloin. Räiskin menemään meressä, juoksin sinne tänne ja jahtasin Noonaa ja välillä se jahtasi mua. Se Noona ymmärtää tosi hyvin mikä on kivaa! Näin joitain lintuja ja vähän niitä jahtailinkin. Paitsi sellaista joutsenta kun se sähisi aika häijysti kun yritin mennä sen kanssa leikkimään.
 

Ja kun Viking Line meni ohi, yritin vähän tähyillä sitä kapua sieltä isosta laivasta. Meinasin että varmaan kollegaa pitäis morjestaa.

Paluumatkalla ohjailin sitä venettä ohi aika hankalien karikoiden. Yks messipoika rapsutti mua leuan alta ja taas rokkitukka heilui tuulessa. Kiva päivä, vaikka väsytti aivan tajuttomasti.

 

 

Tässä kuvassa mulla ei vielä ole pelastusliiviä, mutta noi ihmiset just puhui että sellaiset pitää meillä koirillakin olla. Haloo! Tunnetteko te yhtään valtamerilaivan kapteenia joka käyttäis pelastusliiviä? Vähänkö ois noloa...