Yhtäkkiä se kaikki valkoinen juttu lähti pois!! Mitä hemmettiä nyt oikein tapahtuu? Kauhean vaikeaa enää löytää pissapaikkaa kun sitä valkoista on vaan pikkuläntteinä. Ja sitten noi ihmiset meni sellaiseen iiiisoon vesikuppiin johon ne laittoi kanssa sitä valkoista joka ei haissut yhtään samalta kun se valkoinen siellä ulkona vaan ihan erilaiselta ja kutitti mun nenää.

Mutta sen sijaan sen valkoisen alta paljastui kaikkea siisitä. Erilaisia hajuja ja sitten on tosi kivaa kun pihalla heilutaan sellaisen oudon jutun kanssa jota noi ihmiset sanoo haravaksi. Harava, ihan kumma sana.
No kuitenkin mä yritän aina auttaa niitä ihmisiä, palveluskoira kun olen. Otin sen haravan ja yritin viedä sen tielle.
Ja sitten kun ne laittaa sellaiseen rämisevään juttuun kaikkia lehtiä ja risuja. Ne sanoo sitä kottikärryksi. Ja se on ihan yhtä tyhmä sana kun haravakin. Mä otan siitä kottikärrystä niitä risuja ja vien ne takaisin omalle paikalleen.

Tällaisten pihatalkoopäivien jälkeen mä olen aika poikki ja nukuttaa tosi paljon.