Mä olen saksanpaimenkoiratyttö Wilma Rokkitukka. Mun ihka oikea nimi on Kranichzug Jumanji ja sain sen nimen kasvattajalta kun synnyin 17.11.2009. Asuin silloin vielä Paimiossa. Mut en enää, koska arvatkaa mitä!! Tammikuussa muutin saaristoon, Korppooseen! Me asutaan saaressa ja tänne voi vaikka uida, vaikka aika monet tulee tänne lautalla.

Mun paras kaveri on Noona. Se on paimensukuinen lapinkoira ja jo viis vuotta! Noona on mun sisko. Sen kanssa me leikitään tosi paljon. Melkein aina. Joskus yölläkin kun muut nukkuu ja meillä on tylsää.
 

Sit tääl asuu sellainen pieni musta, joka kans on mun sisko. Se on Nipa Pipsi ja sen on vähän outo. Mä en aina ihan ymmärrä, se Noona ymmärtää sitä ja yrittää tulkata mut mulla ei aina ole oikein aikaa kuunnella. Mut se Nipa Pipsi on kuulemma Kissa. Mä haluaisin leikkiä sen kanssa myös, mutta se vaan hyppää kirjahyllyyn ja sähisee mulle.
Sitte täällä on sellaisia pieniä ihmisiä jotka haisee tosi hyvältä! Ne kans jaksaa aina leikkiä mun kanssa ja se tyttö on opettanut mulle kaikenlaista tosi kivaa.
Aiti sanoi että meillä on hevonen kans. Sitä mä en vielä ole koskaan nähnyt. Mikä on hevonen?

Meidän takapihalta alkaa metsä ja se on tosi jännä paikka. Sinne takapihalle tulee jotain ihme otuksia välillä iltaisin. Sellainen iso möhkäle, kuulemma hirvi. Se hirvi oli ihan hiljaa kunnes Noona jahtasi sen pois. Vitsi se Noona on rankka tapaus! Ja se hirvi olikin aika nopea. Sitten on sellaisia peuroja tai bambeja tai jotain. Ne on vähän pienempiä kun se hirvi ja niille mä huudan aika kovaa. Nääs meidän pihalle ei tulla ilman lupaa, siitä mä pidän Noonan kanssa huolen. Se me ollaan sovittu, ja se pitää.